Loistava tuote, mutta kuinka saada asiakkaat kiinnostumaan?

Asiakassegmentoinnin valmennuskokonaisuus elintarvikealan yrityksille, tervetuloa mukaan!

Tässä maksuttomassa valmennuksessa yrityksillä on mahdollisuus oppia ja saada tukea omien tuotteidensa asiakassegmentointiin. Valmennus auttaa vastaamaan mm. kysymyksiin: mitä, kenelle ja miksi.

Valmennuksen toteutuksesta vastaa ruotsalainen asiantuntijayritys The Scaling School, joka on valmentanut satoja tiimejä kasvupolulle. Kouluttajina toimivat DI Maria Horelli-Rosenlew ja elintarvikealan asiantuntija Niina Hietalahti.

Valmennus koostuu kolmesta verkkotapaamisesta ja yhdestä kasvokkain järjestettävästä sparraustilaisuudesta. Valmennukseen voi osallistua 1-5 henkilöä / yritys. Valmennus toteutetaan yritysten käyttöön suunniteltuja digitaalisia työkaluja hyödyntäen.

 

Valmennuksen aikataulu

•    Tiistaina 29.10. klo 13-17erilaiset näkökulmat yrityksen asiakassegmentistä yhteen kokoava, kaikille yhteinen Business Hackathon, jossa tutustutaan valmennuksessa käytettävään digitaaliseen alustaan  ja sen ominaisuuksiin, sekä valmennuksessa hyödynnettäviin metodeihin. Työskentely tapahtuu tiimeissä. Verkkototeutus
•    Torstaina 7.11. klo 11-13
Work Session 1, verkkototeutus
•    Torstaina 14.11. klo 11-13, 
Work Session 2, verkkototeutus 
•    Perjantaina 22.11. klo 14-16, 
Kasvokkain toteutettava sparraustilaisuus - Progress Check Kohoa Synergiakeskuksessa (os. Kauppalankatu 13, Kouvola)

 

Hae mukaan asiakassegmentoinnin valmennukseen 28.10.2024 mennessä tästä.

 

”Fokusoinnin avulla testataan nopeissa sykleissä mikä toimii ja mikä ei. Näin voidaan säästää paljon aikaa ja rahaa, sillä esim. väärä jakelukanava tai tehoton markkinointitoimenpide voi tulla kalliiksi. Pienet onnistumiset ja selkeät tavoitteet tuovat energiaa pitkäjänteiseen tekemiseen.” 

Maria Horelli-Rosenlew, valmentaja

 

 

 

”Yrittäjänä haaste on ehtiä joka paikkaan, mieluummin jo tänään kuin huomenna. Asiakassegmentointi pakottaa miettimään mihin asiakasryhmään tulee keskittyä. Digitaalisen työkalun avulla luodaan selkeät tavoitteet ja toimenpiteet asiakkaan tavoittamiseksi. Olen käyttänyt työkalua oman puurotuotteen asiakassegmentoinnissa ja työ on tuonut keskittymisrauhan ja selkeän aikaraamin, missä ajassa tuloksia voi odottaa. Jos mielessä on uuden markkinan avaaminen tai uuden tuotteen lanseeraus, työkalu on ehdottoman tehokas tapa saada tuloksia nopeasti.” 

Niina Hietalahti, valmentaja

 

***   ***

Teemme työtä mahdollistaaksemme seudun elintarvikealan yritysten kannattavan toiminnan ja kasvun.  Vahvistamme alueellista kilpailukykyä ja houkuttelevuutta muun muassa koulutusten ja myynnin edistämisen keinoin. Asiakassegmentoinnin valmennus elintarvikealan yrityksille Kymenlaaksossa on osa KEKE Kymenlaakson elintarvikesektorin kestävä kehitysloikka -hanketta. Hanke on EU:n osarahoittama. Lue lisää täältä.

 

 

Lisätietoja:

Juvonen Noora

Asiantuntija
+358 20 615 6491
+358 40 661 6491

noora.juvonen@kinno.fi

Scroll to top