Asiakassegmentoinnin valmennus vientiä suunnitteleville elintarvikeyrityksille

Loistava vientituote, mutta kuinka saada kohdemarkkina kiinnostumaan?

Loka-marraskuussa järjestetään vientiä suunnitteleville kouvolalaisille elintarvikeyrityksille asiakassegmentoinnin valmennuskokonaisuus. Tässä maksuttomassa valmennuksessa yrityksillä on mahdollisuus oppia ja saada tukea omien tuotteidensa kohdentamiseen ja asiakaskohderyhmien ymmärtämiseen uusilla markkinoilla.

Valmennuksen toteutuksesta vastaa ruotsalainen asiantuntijayritys The Scaling School, joka on valmentanut satoja tiimejä kasvupolulle. Kouluttajina toimivat DI Maria Horelli-Rosenlew ja elintarvikealan asiantuntija Niina Hietalahti.

Valmennus koostuu kolmesta verkkotapaamisesta ja yhdestä kasvokkain järjestettävästä sparraustilaisuudesta. Valmennukseen voi osallistua 1-3 henkilöä / yritys. Valmennus toteutetaan yritysten käyttöön suunniteltuja digitaalisia työkaluja hyödyntäen.

Ennen varsinaisen valmennuskokonaisuuden alkua järjestetään verkkototeutuksena kaikille valmennuksesta kiinnostuneille Meet & Greet -info, jossa valmentajat ja valmennuksesta kiinnostuneet yritykset esittäytyvät. Jokainen ohjelmaan osallistuva yritys saa käyttöönsä digitaalisen työkalun ja alustan, jossa asiakassegmentoinnin suunnittelutyö tapahtuu tiimityönä.

Asiakassegmentoinnin valmennuskokonaisuuden aikataulu ja ilmoittautuminen täällä.


Asiakassegmentoinnin valmennus elintarvikealan yrityksille Kymenlaaksossa on osa KEKE Kymenlaakson elintarvikesektorin kestävä kehitysloikka -hanketta. Hanke on EU:n osarahoittama.
Lue lisää täältä.

Lisätietoja antaa:

Juvonen Noora

Asiantuntija
+358 20 615 6491
+358 40 661 6491

noora.juvonen@kinno.fi

Scroll to top