KymiSun uskoo yhteistyön voimaan matkailumarkkinoinnissa

KymiSun on tarjonnut luontoelämyksiä, opastettuja veneretkiä luontotarjoilulla ja erilaisilla oheispalveluilla jo vuodesta 1998. 

Yritys yhdistää alueen vahvuudet ja hienon tarjonnan luonnon ja kulttuurin saralta, luo toiminnallaan ja arvovalinnoillaan positiivisen kuvan alueesta kiinnostavana ja houkuttelevana matkailukohteena niin historiallisesti kuin kulttuurillisesti. Yritys verkostoituu alueen muiden toimijoiden kanssa ja käyttää saamansa kannusterahan yritysryhmän yhteistoimintaan ja näkyvyyden saamiseen, suunnaten markkinoinnin myös ulkomaille.

”Yhteistyöllä päästään pitkälle! Olemme koonneet yritysryhmän, joka osallistuu maaliskuussa 2017 Pariisissa kansainvälisille matkamessuille. Uskon, että yhteisvoimin saamme yritystemme palveluille, alueellemme ja myös 100-vuotiaalle Suomelle hyvää näkyvyyttä”, kertoo yrittäjä Riitta Noriola-Eskola.

Noriola-Eskolalla on pitkä ura matkailumarkkinoinnissa ja kansainvälisessä toiminnassa.  Hän on myös asunut perheensä kanssa vuosia Englannissa, Sveitsissä ja Norjassa ja työskennellyt kansainvälisen markkinoinnin tehtävissä.

KymiSunin arvomaailma pohjaa yrityksen ideologian neljään peruspilariin, luonto, kulttuuri, historia ja ihminen. Luonnon, aitouden, perinteiden ja paikallishistorian kunnioittaminen ovat jokaisessa retkessä ja asiakaskohtaamisessa sisäänrakennettuja. 

 

TAKAISIN