Digillä pintaan -verkkoseminaari 4.11.

Digillä pintaan! -verkkoseminaari tarjoaa eväitä muuttuneessa maailmassa menestymiseen ja auttaa näkemään muutoksessa mahdollisuuden. Maksuton tapahtuma on suunnattu kaikille digitaalisesta liiketoiminnasta, virtuaaliteknologioista ja digitaalisesta palvelumuotoilusta kiinnostuneille. Osallistujana pääset muokkaamaan tapahtuman sisällöistä itsellesi ja yrityksellesi soveltuvimman kokonaisuuden valitsemalla verkostoitumisaiheen ja sisältöteeman tarpeenne mukaan.

AVAUS JA KEYNOTE-PUHEENVUOROT
12.00-12.10 Tervetuloa!
12.10-12.30 Digitaalinen asiakaspolku, Jari Auranen, Elämys Group
12.30-12.50 Kasvuhakkerointi ja datan hyödyntäminen, Mari Silvennoinen, Columbia Road
12.50-13.10 Tiedolla johtamisen merkitys liiketoiminnan kehittämisessä, Marko Filenius, Flowhouse

VERKOSTOITUMISOSUUS
Ilmoittautumisen yhteydessä valitaan ryhmä, johon osallistuu. Ryhmissä aiheeseen alustavat ja keskustelua vetävät kunkin aihealueen asiantuntijat.

13.15-13.45 Tapahtumatuotanto: e-työkalupakin esittely, tulevaisuuden tapahtumat
13.15-13.45 Digitaaliset myyntikanavat
13.15-13.45 Liidien hankkiminen
13.15-13.45 Digitaalinen verkkopresenssi
13.15-13.45 Uudet liiketoimintamallit
13.15-13.45 Pelaajakokemuksen ja business-toiminnan yhdistäminen, Mika Kuusisto, ENCE
13.45-14.00 Tauko

TEEMAPUHEENVUOROT JA VERKKOTYÖPAJAT
Ilmoittautumisen yhteydessä valitaan teemaryhmä, jonka esityksiin ja työpajaan osallistuu.

Virtuaaliteknologioiden hyödyntäminen
14.00-14.20 Miten VR ja AR voivat edistää liiketoinitaasi, Frans Enala, CTRL Reality
14.20-14.45 Virtuaalisuus tapahtumissa. Live 360° tapahtumatuotannossa, Juha Kela, Fincloud.tv
14.45-15.00 Kymenlaakson AR-toteutusten esittely.
15.00-15.15 Tehoa virtuaalisuudesta. Case: virtuaalisuus prosessien tehostamisessa, Kuura Playhouse
15.15-16.00 TYÖPAJA: Murtaako virtuaalisuus tapahtumatuotannon?

Digitaalinen liiketoiminta - miten teet digillä rahaa
14.00-14.30 Case-esittely: Toisintekijät Oy
14.30-16.00 Digitaalisen liiketoiminnan suunnittelu ja hinnoittelu, Anja Kadziolka, Bisneskoulu

Digitaalinen palvelumuotoilu
14.00-14.15 Markkinointia korona-aikana. Case: Sanoma B2B, Elina Bono, Sanoma Media Finland
14.15-14.30 Digitaaliset kosketuspisteet - mihin kiinnittää huomiota, Marko Filenius, Flowhouse
14.30-14.45 Teknologiset ratkaisut asiakaspalvelun tukena, Ilkka Vertanen, GetJenny
14.45-15.00 Kuinka sitoutat asiakkaasi ja saavutat asiakasuskollisuutta?
15.00-16.00 TYÖPAJA: Lean, mean service machine - miten liinaat asiakaspalveluprosessit?

Lisätiedot tapahtumasta ja puhujista löydät Xamkin tapahtumasivulta, täältä (linkki Xamkin verkkosivuille).

Ilmoittaudu verkkoseminaariin tästä linkistä.