Kymenlaakson asiakaslähtöinen matkailuviestintä ja sisällöntuotanto

Customer-hankkeessa autetaan matkailu- ja palvelualan yrityksiä synnyttämään uutta liiketoimintaa.

Paremmat palvelut matkailijoille tuovat lisää kassavirtaa – ja lisää matkailijoita. Hankkeen avulla autetaan matkailu- ja palvelualan yrityksiä synnyttämään uutta liiketoimintaa, saamaan aikaan taloudellista kasvua ja edistämään kansainvälistymistä uusille markkinoille. Yritysten kansainvälistymisvalmiuksia kehitetään etenkin koulutusten ja valmennusten avulla. Tavoitteena on, että tuotteet ja palvelut vastaavat aiempaa paremmin kansainvälisten asiakkaiden tarpeita ja ovat helposti ostettavissa eri myyntikanavista.

Matkailuneuvonnan asiakaslähtöisillä, uudistetuilla palveluprosesseilla haetaan kustannustehokkuutta ja entistä parempaa matkailijoiden palvelua. Asiakaslähtöinen, monikanavainen viestintä tavoittaa matkailijan nykyistä paremmin matkustamisen eri vaiheissa. Matkailumyynnin kasvattaminen edellyttää uusien – erityisesti sähköisten – myyntikanavien hyödyntämistä.

 

Toteutusaika: 1.1.2015 – 30.6.2017
Rahoittajat: Kymenlaakson liitto, Kouvolan kaupunki
 

Lisätietoja: