Palveluprosessin kehittäminen, painotus palvelumuotoilussa ja laatuasioissa -koulutus

Maanantai, 6. helmikuu 2017 - 12:00 to 16:30

Palveluprosessit ja palvelujen kehittäminen.

Laatu – mitä se on ja, kuinka sitä kehitän?

2-osaisen asiakaspalvelukoulutuksen jälkimmäinen osa järjestetään 6.2.2017, klo 12.00 – 16.30. Koulutus tukee yritysten myyntityötä, palveluprosessien ja laadun kehittämistä. Valmentajana toimii Haaga Helian laatu- ja yritysvalmentaja Antti Parkama. Päivän aikana kootaan yhteen myös 16.1. järjestetyn benchmarking-matkan havainnot ja kommentit.

Yksittäisen koulutuksen hinta on 40 € + alv/hlö/tilaisuus. Osallistumismaksu laskutetaan myös siinä tapauksessa, jos peruutus on tehty viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. 

Ilmoittaudu mukaan tästä linkistä 1.2.2017 mennessä.

Ohjelma:
klo 12.00 Ilmoittautuminen ja kahvitarjoilu (kahvia, teetä ja suolainen kahvileipä)
klo 12.30 Palveluprosessin kehittäminen –koulutus alkaa
klo 14.30 Iltapäiväkahvit (kahvia, teetä ja makea kahvileipä)
klo 16.30 Koulutuspäivä päättyy

Lisätietoja: