Asiakaspalvelu myynnin tukena – kokous- ja kongressimatkailun koulutusta ja benchmarkkausta

Maanantai, 31. lokakuu 2016 - 12:30 to 16:30

Mitä on asiakaspalvelu? Onko myynti palvelua? Miten kehitän palvelua ja sen laatua?

2-osainen asiakaspalvelukoulutus järjestetään 31.10.2016 ja 6.2.2017, klo 12.30 – 16.30. Tärkeä osa koulutusta on 16.1.2017 järjestettävä benchmarking-matka Helsinkiin, jolloin tutustaan erilaisiin kokous- ja kongressikohteisiin.

Koulutus tukee yritysten myyntityötä, palveluprosessien ja laadun kehittämistä. Valmentajana toimii Haaga Helian laatu- ja yritysvalmentaja Antti Parkama. 

Hinta on 100 € + alv/hlö sisältäen koulutukset ja benchmarking-matkan. Yksittäisen koulutuksen/matkapäivän hinta on 40 € + alv/hlö/tilaisuus. Osallistumismaksu laskutetaan myös siinä tapauksessa, jos peruutus on tehty viimeisen ilmoittautumispäivän jälkeen. 

Sitova ilmoittautuminen tästä linkistä ensimmäiseen, 31.10.16 järjestettävään koulutukseen, viimeistään 21.10. Voit samalla ilmoittautua myös 6.2.17 koulutuspäivään ja 16.1.17 benchmarking-matkaan.